• 0723280821
  • contact@lawlib.ro

Termene şi condiţii

1. Informații generale.

1.1. În cuprinsul prezentului document următorii termeni vor avea întelesurile specificate mai jos:

 CMS: reprezintă societatea Complete Management Services SRL în calitate de vânzător, cu sediul social în București, sector 2, str. Oborul Nou nr.13, ap.497, CUI 39629589, Nr.Reg.Com: J40/10150/2018, capital social 200 lei. Datele de contact ale societății sunt: telefon/whatsapp: 0723280821 și adresa de e-mail: contact@lawlib.ro

 website: www.lawlib.ro reprezintă website-ul apartinând societății Complete Management Services SRL

 utilizator: persoana fizica autorizată, persoana juridică precum și orice altă entitate de drept privat ce utilizează și/sau beneficiază de produsele și/sau serviciile prezentate în website-ul lawlib.ro în scopuri specifice activității sale comerciale sau profesionale, neavând potrivit legii calitatea de consumator;

 produs: orice formular, fișer sau document prezentat pe website.

1.2. Societatea Complete Management Services SRL nu comercializează produsele și/sau serviciile prezentate pe website-ul lawlib.ro către persoane fizice sau grup de persoane fizice care au calitatea de consumatori așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

1.3. Termenele și condițiile din prezentul document reprezintă contractul la distanță între CMS și utilizator, numiți în continuare și “părți”. Acceptarea Termenelor și condițiilor este realizată, în momentul selectării opțiunii "Am citit și sunt de acord cu Termenele și condițiile de utilizare a site-ului.". Selectarea acesteia indică faptul că ești de acord cu respectarea termenelor și condițiilor CMS pe care le-ai citit, le-ai înțeles și le-ai acceptat în integralitate.

1.4. În cazul în care nu ești de acord cu conditiile de utilizare a website-ului, care implică și prelucrarea datelor cu caracter personal de către CMS, te rugăm să nu utilizezi acest website.

 

2. Contul de utilizator.

2.1. Deschiderea și operarea contului.

Pentru a comanda produse de pe website utilizatorul trebuie să deschidă un cont prin completarea unui formular online care conține numele, prenumele și adresa de e-mail utilizată în scop profesional. Un e-mail cu un link de verificare va fi trimis la adresa specificată de către utilizator. Acceptarea deschiderii contului se realizează după confirmarea de către utilizator a corectitudinii adresei sale de e-mail.

Din cont utilizatorul efectuează următoarele operațiuni:

- finalizează comenzile;

- vizualizează comenzile plătite și/sau neplătite din istoric;

- descarcă fișierele și/sau execută formularele online comandate;

- efectuează setări de profil;

- actualizează datele de facturare și de livrare;

- modifică parola contului;

- modifica opțiunea privind comunicările comerciale prin e-mail;

- solicită închiderea contului.

2.2. Suspendarea contului.

CMS poate suspenda contul utilizatorului dacă:

- sunt constatate activități care pun în pericol securitatea website-ului;

- utilizatorul nu respectă prezentele Termene și condiții.

2.3. Închiderea contului.

Utilizatorul poate închide contul în orice moment printr-o solicitare adresată CMS din contul de utilizator.Termenul de ștergere al contului este de maximum 2 zile lucrătoare de la solicitare.

CMS poate șterge unilateral contul utilizatorului dacă:

- sunt constatate activități care pun în pericol securitatea website-ului;

- utilizatorul nu respectă prezentele Termene și condiții;

- utilizatorul nu și-a accesat contul în ultimele 90 de zile calendaristice calculate începând cu data ultimei accesări.

După ștergerea contului toate datele referitoare la utilizator și istoricul comenzilor vor fi șterse de pe website fără posibilitatea recuperării acestora.

Închiderea contului de utilizator determină încetarea tuturor obligațiilor CMS față de utilizator.

 

3. Plasarea comenzii.

Pentru a comanda produse afișate pe website utilizatorul:

- introduce în coș produsele solicitate prin apăsarea butonului “Adaugă în coș” afișat în pagina fiecărui produs;

- vizualizează produsele selectate listate în  pagina “Coșul meu”  având posibilitatea de a elimina produsele  care nu îi sunt necesare;

- intră în contul de utilizator pentru finalizarea comenzii;

- din contul de utilizator introduce/utilizează datele referitoare la facturare și livrare, după caz, din Secțiunea “Facturare”. Datele pot fi modificate prin apăsarea butonului “Modifică”;

- finalizează comanda prin apăsarea butonului “Finalizează comanda” din “Secțiunea de plată” după ce alege modalitatea de plată.

Prin apăsarea butonului “Finalizează comanda” utilizatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

 

4. Facturare și plată.

Tarifele produselor afișate pe website includ toate taxele, exclusiv taxa de livrare, și nu sunt purtătoare de TVA (0% TVA).

Modificarea unilaterală de către CMS a prețurilor produselor afișate pe website se efectuează fără o notificare prealabilă a utilizatorului și nu se aplică comenzilor acceptate aflate în derulare.

Modalități de plată:

a) plata cu card

Pentru plata cu card utilizatorul va fi redirecționat către pagina de plată a procesatorului Stripe. Stripe utilizează măsuri robuste de securitate, criptare pentru datele aflate în tranzit și a celor stocate și o infrastructură separată pentru gestionarea acestor date de plată. Sunt acceptate la plată cardurile VISA și MasterCard.

Pentru efectuarea plății utilizatorul trebuie să completeze formularul de plată afișat pe pagina procesatorului Stripe cu adresa de e-mail și CUI-ul persoanei juridice identice cu cele înregistrate în contul de pe website. De asemenea datele cardului bancar introduse în formularul de plată trebuie să aparțină aceleiași persoane juridice având CUI-ul identic cu cel înregistrat în contul de pe website. Factura va fi emisă de CMS și trimisă în e-factura în termenul stabilit de legislația în vigoare cu datele introduse de utilizator în formularul de plată Stripe.

b) plata prin transfer bancar

După înregistrarea comenzii, CMS emite o factură proforma care va fi trimisă la adresa de e-mail a utilizatorului și va fi disponibilă pentru descărcare inclusiv online din contul acestuia.

Comenzile neachitate sunt evidențiate în cont cu starea “în așteptare”. Utilizatorul are la dispoziție 3 zile calendaristice pentru efectuarea plății prin transfer bancar. După acest termen comanda va fi anulată automat și ștearsă din contul de utilizator.

Confirmarea încasării sumei conform facturii proforma de către Banca Transilvania poate dura 1-2 zile lucrătoare. Pentru o confirmare mai rapidă utilizatorul poate trimite la adresa de e-mail a CMS un extras bancar din care să rezulte efectuarea plății.

Nu sunt acceptate la plată și CMS își rezervă dreptul de a returna transferurile bancare care nu sunt efectuate din conturi aparținând persoanei juridice căreia i-a fost emisă factura proforma.

Factura va fi emisă de CMS și trimisă în e-factura în termenul stabilit de legislația în vigoare cu datele utilizatorului conform facturii proforma.

 

5. Acceptarea și refuzarea comenzii.

5.1. Acceptarea comenzii.

Comenzile nefinalizate prin apăsarea butonului ”Finalizează comanda” se consideră neînregistrate.

Confirmarea înregistrării comenzii utilizatorului nu este echivalentă cu acceptarea implicită a comenzii de către CMS. CMS își rezervă dreptul de a accepta comanda după ce intră în posesia  confirmării încasării sumei totale din comandă.

Utilizatorul ia cunoștință de acceptarea comenzii printr-un e-mail trimis de către CMS în cazul plății prin transfer bancar și direct prin accesarea contului de utilizator indiferent de modalitatea de plată.

5.2. Refuzarea comenzii.

CMS poate refuza comanda total sau parțial în mod unilateral și fără justificare, cu notificarea prin e-mail a utilizatorului.

În cazul în care utilizatorul a achitat suma totală pentru produsele comandate și comanda nu a fost acceptată total sau parțial, suma aferentă produselor refuzate va fi restituită în contul bancar al utilizatorului în termen de 3 zile lucrătoare de la notificarea acestuia.

 

6. Anularea comenzii.

Utilizatorul poate renunța la comandă prin neefectuarea plății cu card sau neefectuarea plății facturii proforma în termen de 3 zile calendaristice de la emiterea acesteia.

 

7. Derularea contractului la distanță (efectuarea comenzii utilizatorului).

7.1. Începutul contractului.

Contractul începe să-și producă efectele după ce comanda este acceptată de către CMS.

7.2. Executarea comenzii.

Accesul utilizatorului la formularele și fișierele comandate începe odată cu acceptarea comenzii.

Întocmirea documentelor personalizate începe imediat după acceptarea comenzii. Durata medie de execuție este de 7 zile lucrătoare și depinde de timpul de răspuns al utilizatorului la solicitările CMS de furnizare a informațiilor necesare finalizării documentului.

7.3. Terminarea contractului.

Comanda se consideră finalizată:

în cazul fișierelor și/sau formularelor după 10 de zile calendaristice de la acceptarea comenzii. În acest interval de timp utilizatorul poate descărca fișierele și poate executa formularele comadate. După expirarea acestui interval de timp comanda se va șterge automat din istoricul comenzilor și implicit din contul de utilizator;

- în cazul documentelor personalizate în format electronic, în momentul în care acestea au fost livrate prin e-mail utilizatorului;

- în cazul documentelor personalizate în format letric, în momentul în care coletul a fost recepționat de către utilizator. Utilizatorul se obligă să ridice coletul trimis de CMS prin curier. În cazul unui retur pentru o nouă livrare utilizatorul va plăti 100 lei/livrare cu plata ramburs la curier.

7.4. Retragerea din contract.

CMS poate înceta în orice moment executarea comenzii în mod unilateral, fără justificare și fără a datora daune-interese, cu notificarea prealabilă a utilizatorului. Suma achitată va fi restituită în contul bancar al utilizatorului în termen de 3 zile lucrătoare de la notificarea acestuia.

După ce contractul începe să-și producă efectele retragerea utilizatorului din contract nu mai este posibilă.

Solicitarea utilizatorului de ștergere a contului în perioada derulării contractului este posibilă, caz în care utilizatorul își asumă faptul că nu va mai avea acces la fișierele și/sau formularele comandate.

 

8. Comunicări.

Pentru desfășurarea contractului la distanță utilizatorul este obligat să furnizeze CMS o adresă de e-mail și un număr de telefon de contact, ambele utilizate în scop profesional.

Utilizatorul este de acord să primească informații legate de administrarea contului, comenzi și contractul la distanță.

Pentru informatii comerciale utilizatorul îsi poate da sau retrage acordul din Secțiunea “Info” aflată în contul său de utilizator.

După închiderea contului, CMS va putea arhiva datele de contact ale fostului utilizator în scopul îndeplinirii obligațiilor legale care revin societății, al comunicărilor legate de contractele derulate și pentru exercitarea drepturilor privind solicitarea de daune-interese.

 

9. Limitarea responsabilității.

Utilizatorul este singurul responsabil pentru:

- corectitudinea și promptitudinea informațiilor transmise către CMS;

- corectitudinea introducerii datelor persoanei juridice în formularul de plată Stripe;

- utilizarea cardului și al contului bancar pentru efectuarea plăților;

- utilizarea informațiilor afișate pe website sau al conținutului produselor comandate;

- utilizarea unor programe informatice compatibile cu tipul fișierelor disponibile pentru descărcare așa cum sunt descrise în pagina fiecărui produs;

- utilizarea filtrelor de protecție anti spam.

Imaginile produselor prezentate pe website au caracter informativ și nu produc obligații contractuale.

Eventuale erori în descrierea produsului nu reprezintă un motiv de denunțare a contractului de către utilizator.

Dovada erorilor tehnice ale oricărui fișier comandat cade în sarcina utilizatorului. Erorile care nu sunt aduse la cunoștința CMS până la terminarea contractului nu vor fi luate în considerare. În cazul în care în urma verificărilor efectuate de către CMS erorile se vor dovedi fondate se va înlocui fișierul respectiv sau dacă acest fișier nu mai este disponibil se va returna suma aferentă acestuia în contul bancar al utilizatorului în termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea verificării.

Informațiile furnizate la solicitarea utilizatorului cât și cele afișate pe website, conținutul fișierelor, formularelor și al documentelor nu constituie consultanță de specialitate sau juridică, activitate de specialitate sau juridică de profil și nu asigură utilizatorului îndeplinirea obligațiilor sale legale.

Utilizatorul este singurul responsabil pentru pagubele înregistrate de acesta sau de terți, de orice fel, incluzând fără se limita la orice daune directe, indirecte sau incidentale, orice daune financiare cauzate de achiziționarea, utilizarea sau imposibilitatea utilizării informațiilor primite de la CMS, prezentate pe website sau în cuprinsul produselor comandate.

Utilizatorul este de acord să despăgubească CMS cu privire la orice cheltuieli legale sau profesionale, daune sau amenzi suportate de CMS în legătură cu utilizarea ilegală sau necorespunzătoare a website-ului sau a produselor comandate de către utilizator sau încălcarea de către acesta a prezentelor Termene și condiții.

 

10. Dreptul de proprietate intelectuală.

Conținutul website-ului (imagini, text, logo), al formularelor, fișierelor și documentelor este proprietatea exclusivă a CMS.

Fișierele și documentele sunt considerate modele și utilizatorului îi este permisă modificarea și utilizarea acestora în scop profesional cu excepția următoarelor acțiuni permise numai cu acordul scris al CMS:

- distribuirea, publicarea, revânzarea, transferul către terțe părți;

- îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al CMS asupra conținutului.

 

11. Securitatea prelucrării datelor cu caracter personal.

CMS prelucrează date cu caracter personal conform Regulamentului UE 2016/679 și Legii 190/2018, fiind implementate măsuri tehnice și organizatorice ce asigură securitatea acestora.

Politica privind Protecția datelor cu caracter personal și Politica de cookies fac parte integrantă din prezentele Termene și conditii.

 

12. Forța majoră.

Forţa majoră este avizată de Camera de Comerţ si Industrie competentă si exonerează parţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentele Termene și condiții, pe toată perioada în care aceasta acţionează.

Îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentele Termene și condiții va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.

Partea care invocă forţa majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea acesteia şi să ia orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.

Dacă forţa majoră acţionează pe o perioadă mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte parţi încetarea de plin drept a obligaţiilor asumate prin prezentele Termene și condiții, fără ca vreuna din parţi să poată pretindă celeilalte daune-interese.

 

13. Legea aplicabilă. Soluționarea litigiilor.

Prezentul document este supus legii române.

Orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul document, inclusiv cu privire la validitatea, interpretarea, executarea ori desființarea acestuia, va fi soluționat de către părți pe cale amiabilă, prin tratative directe. În cazul în care soluționarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, părtile convin ca acesta să fie soluționat de către instanțele judecătorești de la sediul CMS.

 

14 Actualizări.

Modificarea unilaterală de catre CMS a prezentelor Termene și condiții se efectuează fără o notificare prealabilă a utilizatorului și nu se aplică comenzilor aflate în derulare.

În cazul în care utilizatorul nu este de acord cu noile Termene și condiții acesta poate solicita închiderea contului.


Prezentele Termene și condiții împreună cu politica privind Protecția datelor cu caracter personal și Politica de cookies pot fi descărcate în format .pdf din contul de utilizator.